joi, 5 iulie 2012

Capitolul II


Un nou capitol asa repede, stiu suna ciudat. Dar am observat ca nu va intelegeti cu suspansu deci enjoy...






Capitolul 2 - Sentimente şi o mică pisicuţă neagră...

Bun, asta e neaşteptat. Mă întorc înapoi, în acelaşi mod silenţios, să sperăm că nu şi-au dat seama că i-am surprins. Ce se întâmplă cu mine, adică chiar atât de mult îl plac încât sunt în stare să o ucid pe Deea. Ies din curte, din casă, uitând cu desăvârşire de prânzul pe care î pregăteşte Clara.
Nu!Nu!Nu! Eu nu m-am îndrăgosit de el. Revino-ţi Patri dragă, nu vezi că el nici măcar nu te bagă în seamă? Nu însemni nimic pentru el, nimic, aparent el o place pe Deea. Nu are rost să plâng după el. Nu merită nici măcar o lacrimă de a mea. Uhhh când mă gândesc că îi puteam spune Andreei că nu poate sta la mine, îmi vine să înnebunesc, mai ales când ştiu că puteam evita asta. Dar faptul e consumat. Nu mai pot face altceva decât să-i urmăresc din umbră cursul.
Poate din cauza lacrimilor sau poate din cauza gândurilor fără şir, nu am realizat că am ajuns în parc. Într-un luminiş mai exact. Până şi el arată la fel cum mă simt eu. Părăsit, singur, trist. Atâtea emoţii, atâtea gânduri îmi trec prin cap, zici că e o intersecţie îndesată acolo.
Urăsc să plâng, dintotdeauna am urât chestia asta, mă face să mă simt slabă. Măca aici nimeni nu o să mă vadă. Încă nu înţeleg de ce mă afectează aşa de mult. Sper că o să aflu odată şi odată. Mă las încet în jos, sprijinindu-mă de trunchiul unui copac, când aud un zgomot de undeva din faţa mea.
--Cine e acolo?
Linişte. Poate a fost doar un animal. Soneria telefonului sparge liniştea de mormant din jurul meu, readucându-mă cu picioarele pe pământ. Mă uit la apelnat şi ce să vezi: Matias. Să-i răspund, să nu-i răspund. Las telefonul jos, nerăspunzând la apel, lăsându-l să sune în continuare.
Brusc a început să îi pese. Da, vezi să nu. Dacă îi răspundeam, urma să mă ignore din nou. Aşa, măcar ştiu că o să fie îngrijorat, până o să am de gând să reapar. Îmi las mâinile să cadă jos din poală, acestea descoperind o ţesătură moale. Şi eu care credeam că sunt doar frunze. Dar în loc de frunze, eu stau bine mersi pe o păturică verde. O fi uitat-o cineva pe aici. Sincer, a picat exact la fix.
A început să se însereze. Mai bine m-aş îndrepta către casă. Tot ce vreau acum e să dorm. Trebuie sa imi reîncarc bateriile. Mâine va trebuie sa înfrut lumea cu zâmbetul pe buze.
Hmm... ce ar să merg la un adăpost de animale. De mult vreau să-mi iau o pisicuţă. Dar faptul că am avut o viaţă dublă mi-a cam ocupat din timp. Ce noroc am eu in ultimul timp. Parcă am presimţit. Sper că mai sunt deschise adăposturile de animale. La urma urmei nu e chiar asa târziu.
Două ore mai târziu mă întorceam acasă împreună cu o mică pisicuţă neagră cu ochi verz ca nişte smaralde. Combinaţia perfectă între cei doi fraţi. Am trecut şi pe la un magazin specializat ăn animale de companie. I-am cumpărat lădiţă, nisip, jucărioare, iar în legătură cu păturica pentru coş nu-mi fac griji. O am pe cea din păsure. Chiar dacă nu îmi aparţine, am un sentiment ciudat în legăturăă cu ea.
Am ajuns acasă în toiul nopţii. Deea a adormit în sufragerie cu telefonul în mână, ceea ce îmi aduce aminte: eu am telefonul închis de ceva vreme. Nici nu vreau să ştiu câte apeluri pierdute am. După un duş revigorant, am adormit, aproape instantaneu, ţinând pisicuţa la piept.



Deci, care e partea preferata? Sunt iertata macar pe jumatate pentru ce am facut capitolul trecut?

5 comentarii:

  1. ma mai gandesc dak te mai iert...dar ce-a fost in capul tau????de fapt matias...cea mai idioata idee sa faci o fata geloasa...of!!!
    oare care va fi reactia lu matias????
    abia astept next-ul!!!
    p.s:sper ca deea sa nu sufere si sa fie cu gabriel!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici vorba! iertata? TU? poate doar dupa o duzina de noi capitole :))

    RăspundețiȘtergere
  3. cum sa te iert cand mai rau mai aburit cu pisica
    bine te iert daca ...te anunt eu ca acumn nu am inspiratie ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu sunt anonimu de ieri
      lene sa intru pe blogg dar totus nu am putut sa nu las un comentariu la un asemenea capitol

      Ștergere
    2. waveam eu o vaga impresie, sper doar ca o sa fiu iertata, gandu la tortura ma cam sperie :)) mai ales daca va alioati, cuy imaginatia voastra nici nu vreau sa stiu ce ma asteapta :)))

      Ștergere