marți, 13 martie 2012

Leapsa 2






                        Mersi!

1. 5 cuvinte care-mi aduc aminte de momente speciale din viaţa mea, pline de amintiri:

- muzica

- aer

- vacanţă

- ploaie

- veselie

2. Persoana care mi-a dăruit premiul:

- Ella

3. Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!

a. Care e desertul tău preferat?

 Budinca

b. Culoarea preferată?

Rosu

c. Care este prenumele tău?

 Diana

d. Care este ultima melodia pe care ai ascultat-o?

 I kissed a vampire-Outta My Head

e. Pisici sau câini?

Caini

4. Ceva despre mine, ce nu am mai spus nimănui pe blog:

Sunt foarte egoista.

5. Blogurile care cred eu că merită acest premiu:

 -Loca Vest Studio

-JuStOnELaStDaNcE-LostInDr3ams

-Stephany's Blog

-O Poveste Intunecata Intr-un Oras Magic- Dark Shadow

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu